top of page

Ai, tēvu zemīte, tavu jaukumiņu! Kristiāns Frīdenbergs (7.b)

Latvija ir skaista un zaļa valsts, kurā dzīvo latviešu tauta. Es domāju, ka latviešiem ir daudzas vērtības, ar kurām var lepoties.

Latvijā ir tradīcijas, kuras ir īpašas, jo tās ir tikai mums, piemēram, vasaras saulgrieži jeb tautā saukti “Jāņi”. Saulgriežu laikā daudzas tautas tradicionāli atzīmē saulgriežu svētkus. Latviešiem tie ir Jāņi un Ziemassvētki. Man ļoti patīk, ka vasaras saulgriežu laikā ir visgarākā diena un visīsākā nakts, bet ziemas saulgriežos – visīsākā diena un visgarākā nakts.

Latvijā ir visi četri gadalaiki, un man tas patīk, jo katram gadalaikam piemīt kas īpašs. Ziemā ir sniegs, un tas ļoti patīk bērniem, jo viņi var braukt ar ragaviņām vai iet celt sniegavīrus. Pavasarī skaisti dzied putni, vasarā var iet peldēties jūrā, ezeros un upēs. Rudenī kokiem sārtojas lapas dažādās skaistās krāsās.

Mūsu valsts var lepoties arī ar sportistiem, piemēram, Kristapu Porziņģi, kurš šogad spēlē “NBA” jeb nacionālajā basketbola līgā. Latvijas vadošais bokseris Mairis Briedis izcīnīja pirmo vietu pasaules čempionātā boksā.

Es domāju, ka Latvija ir ļoti skaista un katrai Latvijas pilsētai piemīt kas tāds, kas nav nevienai citai pilsētai, piemēram, man ļoti patīk, ka Ogrē ir mežs, un tas nozīmē, ka visi Ogres un arī citu pilsētu iedzīvotāji var veikt pastaigas svaigā gaisā. Ventspils ir viena no retajām Latvijas pilsētām, kas atrodas jūras krastā, tāpēc tā ir lieliska vieta, kur var atpūsties.

Latvija atrodas Baltijas jūras krastā, tāpēc daudzi Latvijas iedzīvotāji var priecāties par skaisto jūru.

Man ļoti patīk jūra, un es esmu laimīgs, ka dzīvoju Latvijā.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page