top of page

Tu, Latvija- mana! Valters Edvards Plaudis, 9.a

Tu, Latvija- mana, mans spēks,

Te- manas mājas,

Kur rudeņos smaržo pēc āboliem,

Viss visapkārt dabā koši dzeltens, koši sārts!

Mīlu vasaras siltās un saulainās,

Savu Jūrmalu, priedes un kāpas,

Meiju smaržu saulgriežos,

Saullēktu un mežus zaļos!

Es ieklausos un visu dzirdu,

Es ieskatos un visu redzu,

Kā pavasarī mostas daba,

Kā strautiņš urdz un putni dzied!

Sniegs kad apkārt baltumbalts

Un kad Ziemassvētku brīnums brauc,

Man ir vienmēr prieka daudz,

Brīnumstāstam nebūs gals!

Viss ir mans, es esmu piederīgs

Šai zemei, kur es piedzimis,

Es spēku smeļos savās mājās,

Es spēku smeļos- Latvijā!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page